ساقی

تحمل کن...

ساقی

تحمل کن...

وقتی...

وقتی دوستی به کمک احتیاج دارد قبل از آن که او درخواست کند به یاری او بشتاب.
نظرات 4 + ارسال نظر
مهرشاد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.iran-bestmusic.blogsky.com

سلام
این سخن از کی بود؟
به منم سر بزن
بای

بیتا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://biita.blogfa.com

وب و نوشته هاتون خیلی عالییه.مرسی بهم سر زدی دوست عزیز بازم این کارو بکن.فعلا

پویا محسنی پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ http://pouya-m.blogfa.com

درد آنقدر بزرگ است که نوشتن وگقتنش هم صبرایوب می خواهد هم.....مصیبتی که بر مادیروز وامروز رفته آنقدر بزرگ است که نمی دانم از کجایش بگویم وچگونه بگویم وقتی مجری شبکه خبر ساعت6عصر یک خبر فوری را خواند "....مطلع شدیم که عده ای از هموطنانمان در حادثه برخورد اتوبوس وکامیون در محور لارستان-شیراز جان باختند.آمار منتشر شده تا این لحظه حاکی از جان باختن 23نفر از سرنشینان اتوبوس دارد".اصلا دیگه مهم نیست که تا پایان شب این آمار بهع نزدیک به 30نفر رسیده باشد...مهم اینه که همه اون آدما رو صبج ساعت11دیده بودم....منم جزء مسافرین مرگ بودم تا پای اتوبوس هم رفتم اما...دوست خوب و دختر دائی عزیزم مهناز مالکی مقدم مسؤل کتابخانه دانشگاه پارس رفت ومن نرفتم...خنده های دخترکان دانشجو را هنوزم در خاطر دارم که بی آنکه بدانند چگونه خواهند سوخت وپرپر می شوند از دنیا می گفتند....قرار بود روز قبلش با سواری یکی از بچه ها برم پشیمون شدم خواستم یکشنبه صبح با اتوبوس برم اما...نمی دونم کی بود؟چی بود؟

جریان کامل واقعه در تخته سیاه

nilofar جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ

kheyli mozakhrafe man toro mishnasam lot midamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد